TwinPharma


Waar staat TwinPharma voor?

TwinPharma wil een bijdrage leveren aan het verbeteren van de gezondheidszorg in Nederland door het verkrijgbaar maken van geneesmiddelen die totdusver niet in de Benelux beschikbaar waren.

Specialisten op het gebied van marketingcommunicatie, het oplossen van vergoedingsissues bij zorgverzekeraars, het opzetten en uitvoeren van premarketing projecten en het leiden van farmaceutische ondernemingen.

Professionele, betrokken specialisten met een brede belangstelling. Resultaatgericht, flexibel, leergierig en innovatief. Hun doel? Farmaceutische ondernemingen (in binnen- en buitenland, groot of klein) ondersteunen bij het versterken van hun merken en zo een meetbare bijdrage leveren aan de organisatiedoelstellingen.

Pre-marketing projecten

Innovatieve bedrijven kenmerken zich door een goed gevulde productenpijplijn met genees- middelen die op de middellange of lange termijn op de agenda staan om geïntroduceerd te worden. De korte termijn is gereserveerd voor de bestaande business waar de opbrengsten uit komen.

Vaak wordt er een junior brandteam opgelijnd om de introductie te begeleiden. Zo'n team is niet altijd op te hoogte van de complexiteit van een dergelijk premarketing proces en biedt naast de nieuwe introductie, vaak ook ondersteuning aan bestaande producten. Daarbij loopt het bedrijf risico door mensen in te zetten op producten waarvan het nog onzeker is of de introductie daadwerkelijk plaats zal vinden.

TwinPharma biedt de benodigde expertise en slagvaardigheid die nodig zijn en doet dat tegen lagere kosten dan een fulltime brandteam. Zij neemt de voorbereidingen op zich voor de introductie van uiteenlopende nieuwe geneesmiddelen in Nederland. De mensen van TwinPharma zijn direct inzetbaar en kunnen uw flexibele, extra brandteam vormen!

De voordelen:

  • De opdrachtgever behoudt focus op de bestaande business;
  • Flexibele in plaats van vaste kosten;
  • Lagere kosten;
  • Pas mensen inzetten als marktintroductie zeker is, geen headcount op de korte termijn;
  • Uitkomsten zijn van hoge kwaliteit.
  • Er vindt overdracht van expertise plaats naar de verantwoordelijke functionarissen.

Vergoeding van geneesmiddelen

TwinPharma biedt farmaceutische bedrijven die knelpunten ervaren bij de vergoeding van geneesmiddelen graag haar service aan met een strippenkaartconcept.

De voordelen:

  • Voor een overzichtelijk bedrag toegang tot het netwerk van verzekeraars;
  • Adviseur is het hele jaar beschikbaar dus geen apart advies nodig voor elke vergoedingsvraag;
  • Delen in de brede marktkennis en ervaring van TwinPharma;
  • Mogelijkheid tot trainingen en presentaties.

Marketing advies

TwinPharma biedt farmaceutische bedrijven die knelpunten ervaren bij de marketing van geneesmiddelen, graag haar service aan met een strippenkaartconcept.

De voordelen:

  • Voor een overzichtelijk bedrag toegang tot marketingadvies;
  • Adviseur is het hele jaar beschikbaar dus geen apart advies nodig voor elke vraag;
  • Delen in de brede marktkennis en ervaring van TwinPharma.

Interim Management

TwinPharma voert sinds een aantal jaren succesvol interim-opdrachten uit. Bij openstaande vacatures, vervanging tijdens zwangerschap of bij het invullen van een tijdelijke vacature wegens extra werkzaamheden, kan TwinPharma uitkomst bieden. Zij heeft de expertise en flexibiliteit in huis om op middel- en hoger management toegevoegde waarde te bieden op het gebied van marketing, medische expertise en sales. TwinPharma werkt samen met ervaren professionals die allen werkzaam zijn, of zijn geweest, in de farmaceutische industrie.

>>website